Links

Freitag, 1. Juni 2012

{Regalzuwachs}

JA, meine Amazon bestellung ist heute eingetroffen mit 2 englischen Büchern. Endlich! Wie lange ich die schon haben wollte und immer wieder kam was dazwischen, entweder kein Geld oder in dem Buchladen hatten sie es nicht, so jetzt habe ich es. Plus 1 paar Converse in Blau, die ich aber nicht zeige [nur auf Wunsch] weil das ja ein Buchblog ist :)

Es durften heute einziehen:


Kiera Cass - The Selection:
Cinderella meets The Hunger Games with a touch of television's The Bachelor in this fresh take on dystopian romance. America Singer is a spirited seventeen-year-old forced to compete for a chance at royalty, when all she wants is a life with her first true love.

It's time for the Selection, a lottery where girls from all castes are chosen to compete for the chance to be Prince Maxon's wife. Seventeen-year-old America Singer has no interest in entering the Selection. All she wants is a future with her secret boyfriend, Aspen.

But what America wants doesn't seem to matter. Her mother is convinced America is meant for a life among the higher castes. And Aspen--who is a caste below her--insists that she enter the lottery for a chance at a better life. When, much to America's shock, she is actually Selected, Aspen breaks up with her, and she heads to the castle brokenhearted.

Suddenly America is swept up in a world of elaborate gowns, glittering jewels, and decadent feasts. Prince Maxon takes a special interest in her from day one--much to the outrage of the other girls. To the rest of the country, life at the castle looks like a fairy tale--but beneath the glamorous surface, fierce competition rages between the Selected girls, and the rebel attacks on the castle are becoming increasingly violent. America defiantly insists she has no interest in the Prince or in ruling--but as her friendship with Maxon blooms, the barrier she's put around her heart slowly begins to crumble. 

Then, just as America is considering the possibility of a different kind of life, Aspen shows up at the palace as a member of the royal guard...

und Aimee Carter - The Coddess Test:
It's always been just Kate and her mom—and her mother is dying. Her last wish? To move back to her childhood home. So Kate's going to start at a new school with no friends, no other family and the fear her mother won't live past the fall.
Then she meets Henry. Dark. Tortured. And mesmerizing. He claims to be Hades, god of the Underworld—and if she accepts his bargain, he'll keep her mother alive while Kate tries to pass seven tests.
Kate is sure he's crazy—until she sees him bring a girl back from the dead. Now saving her mother seems crazily possible. If she succeeds, she'll become Henry's future bride, and a goddess.

Damit ist mein SuB auf 37 Büchern angestiegen.
Ich werde jetzt die drei Bücher die gerade lese:
Für jede Lösung ein Problem, Kerstin Gier
Nightshifted von Cassie Alexander und
Schoßgebete von Charlotte Roche
zuende bringen und dann tadah
man muss ja schließlich Prioritäten setzen nicht wahr?
werde ich erst The Goddess Test anfangen
und danach The Selection
somit wäre danach endlich mal die Biss Reihe ran.
Wobei ich gesehen habe das ich leider den 2. Teil also New moon
nur in der Filmausgabe habe und das ja nicht geht, weil ich den richtigen will.

Ich wollte noch drauf aufmerksam machen das ich die 3 Teile von Rebecca Lim
also die Mercy Reihe verkaufen werde, wahrscheinlich ebay mal sehen.
Da sie keine Gebrauchsspuren haben also so gut wie neu.
Und noch gleich meine Dvd sammlung aussortiere.
Damit ich mir neue kaufen kann.
Und ich räume grade mein zimmer um, bilder folgen :)


Allerliebste Grüße eure Sarah ♥



1 Kommentar :

  1. Cool, endlich auch englische Bücher!
    Ich wünsche dir ganz viel Spaß beim Lesen :D <3

    AntwortenLöschen